Dengue Virus rRT-PCR Kit | کیت تشحیص ویروس دنگی

برای قیمت تماس بگیرید

تشخیص زودهنگام تب دنگی، از طریق شناسایی ژنوم ویروس در طول مرحله­‌ی حاد بیماری (از شروع علائم تا 7-5 روز بعد) توسط واکنش زنجیره­ای پلیمراز رونویسی معکوس (RT-PCR) منجر به درمان موثر می‌­گردد. کیت Dengue Virus rRT-PCR Kit شرکت پژوهش و توسعه‌ی امیر ­پیوند توانایی تشخیص ویروس دنگی را با استفاده از تکنیک Real-Time PCR تک­‌مرحله‌­ای با هدف بهبود سلامت عمومی و سرعت بخشیدن به شناسایی و درمان تب دنگی دارد.

 

توضیحات

کیت تشخیص ویروس دنگی شرکت امیر پیوند تشخیص زودهنگام تب دنگی، از طریق شناسایی ژنوم ویروس در طول مرحله­‌ی حاد بیماری (از شروع علائم تا 7-5 روز بعد) توسط واکنش زنجیره‌های پلیمراز رونویسی معکوس (RT-PCR) منجر به درمان موثر می‌­گردد. کیت Dengue Virus rRT-PCR Kit شرکت پژوهش و توسعه‌ی امیر ­پیوند توانایی تشخیص ویروس دنگی را با استفاده از تکنیک Real-Time PCR تک­‌مرحله‌­ای با هدف بهبود سلامت عمومی و سرعت بخشیدن به شناسایی و درمان تب دنگی دارد.

تب دنگی یکی از مهم‌­ترین بیماری‌­های ویروسی منتقله از بندپایان است که حدود نیمی از جمعیت جهان در حال حاضر در معرض خطر ابتلا به این ویروس می‌­باشند و تخمین زده می‌شود که سالانه 100 تا 400 میلیون نفر به این عفونت مبتلا می‌شوند. ویروس دنگی به عنوان عضوی از خانواده Flaviviridae، دارای RNA تک‌­رشته­‌ای می‌­باشد و عمدتاً از طریق نیش پشه‌­های آلوده Aedes aegypti  یا Aedes albopictus به افراد منتقل می­‌شود.

مادران باردار آلوده می‌­توانند ویروس را در دوران بارداری یا در زمان تولد، به جنین خود منتقل کنند. در موارد نادر، تب دنگی می­تواند از طریق انتقال خون، جراحات ناشی از سوزن و پیوند اعضا منتقل شود. اگرچه اکثر افراد مبتلا به تب دنگی فاقد علامت مشخص می‌­باشند، با این حال در صورت بروز، شایع­‌ترین علائم شامل تب، سردرد، درد عضلانی، لرز، درد پشت چشم، حالت تهوع، استفراغ و بثورات پوستی می‌­باشد که بیش­تر آن­‌ها پس از گذشت ۱ تا ۲ هفته بهبود می‌­یابد.

برخی از علائم هشداردهنده‌ی بیماری (که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارند) شامل درد شکم، خونریزی از بینی یا لثه، بی­قراری و خستگی می­‌باشد. در برخی از موارد، تب دنگی می­‌تواند به بیماری شدید همراه با شوک، خونریزی گسترده، درگیری اندام‌­های حیاتی (قلب، کبد، مغز) و در نهایت به مرگ منجر شود. با این حال این بیماری معمولاً قابل بهبود بوده و میانگین مرگ و میر ناشی از آن کمتر از %1 می‌­باشد، که در صورت عدم درمان در حالت شدید بیماری این عدد تا %15 افزایش می‌­یابد.

برای دانلود بروشور کلیک کنید

فهرست
error: Content is protected !!